Elle est fantastique !

Vid ungefär den här tiden på dagen så har jag i princip alltid lyckats med följande: Gått upp och ätit frukost, läst tidningen läänge - i fördröjningssyfte - läst alla bloggar jag följer minst tre gånger var och blivit besviken av att det inte står något nytt i dem, varit inne på Facebook minst 17 gånger och blivit besviken på att det inte hänt något nytt där, rest mig upp och kokat te minst 4 gånger, värmt mat, hämtat posten, tagit extra lång tid på mig att sortera posten, läst all post som var till mig - mist två gånger- övervägt att gå ut på promenad. Inte gjort det. Ringt min mamma, eller min pappa eller min syster, eller vissa dagar, alla tre. Letat upp någonting sött att äta. Skrivit minst ett mejl, ofta på tyska, skrivit ett antal oviktiga blogginlägg om världsliga saker och mirakulöst nog blivit klar med dagens arbete ändå.

Hur går det till?
Jag vet inte.
Vad jag vet är att jag måste vara fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Therese Häggmark

Ohyggligt fantastisk ;)

2011-01-28 @ 18:18:35
URL: http://envackerflickasord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0