It seriously needs to stop now!

För över en timme sedan insåg jag att jag aldrig skulle kunna sova. Surfade runt en stund. Läste alla världens bloggar. Hittade ett sånt där test ni vet. Kände att jag var 14 år igen. Gjorde testet, lade upp det på bloggen. Ångrade det. Struntade i ångern. Bättrar mig i morgon. Lovar. Nudå? Peace out.


Vad lyssnar du på just nu? Datorn som surrelisurrar

Gillar du att slåss? Ja. Nej. Vet ej. Jag får aldrig slåss. Gillar att slå till folk som inte förtjänar det dock. De slår aldrig tillbaka. Fan.

Favorittidning? Jag säger bara”Tystnaden som uppstår när någon anger Aftonbladet som källa.” Nej men seriöst. Är den tidningen på riktigt? Varför?

Spelar du i något band? Only in my head.

Hårfärg? blondolino motherfucker

Vad har du på dina väggar? Lp-skivor, tavlor och kort på dig.

Har du en blogg? The one and only, dude

Dricker du alkohol? Ja tack

Skrattar du åt dina egna skämt? Ja!!! Finns ingen som är roligare än jag. Skojar inte ens.

Svär du ofta? Är motherfucker en svordom?

Vilken var din senaste konsert? Euskefeuret (- Vi är fler en Jesus)

Vad stör du dig på? Hela jävla världen.

Var är du? I kosmos

Vem är du förtjust i? Retardo

Vem pratade du senast med i telefon? my bro

Säger du dicken eller penis? Alltså vad är grejen med den där frågan? På riktigt alltså. Vem har gjort testet? Hur hittade jag det nu igen? Vad händer egentligen!?

Vad har du på dig just nu? Det är så roligt, jag måste få säga det; INGENTING

Har du någon gång suttit vid telefonen och väntat på att någon ska ringa? Anders väntar inte, Anders får det hon vill ha eller går.

Skulle du dö för den du älskar? Felformulerad fråga, inte den jag älskar. De jag älskar. Kärlek ska inte begränsas mina barn. Och, vore jag inte odödlig så skulle jag överväga det.

Beskriv dig själv: Anders, skidkung, härskare, hybris.

Vad var det senaste du handlade? A motherfucking dress.

Kan man vara vän med sitt ex? Kan man vara ex med sin vän, menar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0