Julen vara än till påska ?

Dags att dansa ut julen?
Det jag kommer att sakna mest är hur min syster sitter bredvid farmor i soffan och virkar små dinosaurier. Och de fina spelkvällarna i sann Kempe anda med 10 numera ganska gamla ungdomar och sällskapsspel. Högljutt och vackert. Det ska nog vara så på julen.

Idag då? Idag var det Tynderö kuppen med startfält i världsklass med Daniel Rickardsson och Robin Bryntesson i topp.

Och igår var Barbie och jag på dubbeldejt med Sajom och Garfunkel och tillsammans spred vi bearnaise-sås och glädje på H&M. Dessutom lyckades jag motstå att köpa någon paljettklänning. I protest mot den sjukliga vilja att äga en sådan kommer jag inte att ha någonting alls på mig på nyår.

God natt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0