Andersflingan

Jag, Anders, kosmos härskare, tycker själv att jag luktar lite svett och har sett på Sveriges mästerkock i afton, programmet där tre - på var sitt sätt - supermanliga män dömer människor, av alla möjliga kön, som försöker vara lika manliga som dem. 

Insikt: Ställ aldrig upp i Sveriges mästerkock, käraste lilla Andersflingan min, du skulle bara börja gråta. 

Övriga reflektioner: Måste de vara så otrevliga? Måste de vara män? Framförallt måste de vara så arga. Jag menar där kommer Leif Mannerström med sin tjocka arga mage och blänger och säger att ingenting duger. "Det där duger inte ett restaurangkök", frustar han alldeles självgod och ohärlig. Frust, frust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0