Tappar nackmusklerna

Egentligen finns det bara en sak som jag är bra på. Jag är liksom genomvärdelös på det mesta här i livet. Mina nackmuskler slutar tillexempel att fungera när jag skrattar. Bara en sån sak. Nå, i alla fall så är det enda jag inte är fullständigt överdålig på (så som jag är när det kommer till parkering, ordningsamhet, talförmåga, teckning, humor, fotboll, alfapet und so weiter) är att skriva. Det är liksom mig grej. Folk brukar ba "tja innehållet var ju värdelöst men det var ju välskrivet" eller som Simons klassiker "allså man märker ju att du har typ världens tråkigaste liv men det är ju ändå roligt att läsa"<3

Nu är det bara det att jag inte kan skriva längre. Idag så blev jag tvungen att dra en cykeltur på en sisådär fjorton mil i ren frustration. Ändå kan jag inte skriva. Nu är jag megatrött också. Grädden på moset* så att säga.
Näefan nu ska jag se den där jävla cheezfilmen Chocholat. Ja, gott folk så illa är det.

/Gnäggar

*Å vafan vill det uttrycket då? Finns de nån jävel som någonsin har grädde på sitt mos!?

 

Peace out


Kommentarer
Postat av: more and more amour

men du vet att är 100% kärlek ju. EH!



och ja, ibland känner man sig lite radioaktiv sådär!

2011-04-14 @ 21:31:36
URL: http://moreandmoreamour.blogspot.com/
Postat av: Anders

Jag vet ju det, lixom :')

2011-04-14 @ 22:02:01
URL: http://envalross.blogg.se/
Postat av: Therese Häggmark

jag tycker att du är bäst på allt anders :3

2011-04-16 @ 13:47:59
URL: http://envackerflickasord.blogspot.com
Postat av: la mamma



Nackmusklerna :) <3

2011-04-16 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0