Aeneiden, jag och mensvärken

Det är så synd om mig idag. För jag mår illa och har mensvärk och måstade avboka mitt träningspass på farcistgymmet, sportlife. Varför måste jag vara kvinna? Varför måste jag må illa? Det är högst omanligt. Retard kallade mig fragil i morse. Det var inte snällt, bara för att jag kanske är det. Men jag kan inte låta bli att gny, det gör jätteont ju och jag vill inte äta någonting alls och jag struntar i att det finns de som har det värre. Har aldrig förstått det resonemanget, skulle det faktum att andra också mår dåligt -kanske tilll och med asmycket sämre- få mig att må bra? Vilken fantastisk ologik. Hur som helst, idag är jag svag och mesig och det enda jag kommer ha för mig kommer att ha en gnällig ton. Det kvittar ju ändå, jag är ju ensam hemma.
/Nu är det du och jag Aeneiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0