Omanliga åkommor och föreläsningar

Valross härskaren Anders har varit på sin allra första föreläsning idag och insett att det hela kommer att gå käpprätt åt skogen. (NU övergår vi för enkelhetens skull i jag-form) Jag kan nämligen inte koncentrera mig på en annan människas ord i mer än femton sekunder - kanske blir det så när man är så van vid att andra människor egentligen inte har någonting vettigt att säga. Istället för att lyssna på den snälla farmorsfiguren i talarstolen tänkte jag på varför Kenza alltid har så korta klänningar.
/Men allvarligt, tycker hon inte att det ser lite bart ut?
// Inte för att jag är den som är den meeen Kenza lilla vän, det är september nu. Tänk om du får urinvägsinfektionen.
///Kanske världens omanligaste åkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0