I sanning

Jag borde kanske säga som det är. Förresten. Jag, Anders kosmos härskare, varken man eller kvinna utan valross, är inte den som undanhåller information. Jag, snart vi, bor i övervåningen på en villa i ett villaområde med ett berg som hotar att falla ned över huset när som helst. Och en lekplats på bekvämt avstånd. I huset bor en man och en rymningsbenägen hund. Vi har världens fulaste tapeter men ett par utsökta fotografier. En dag kanske jag fotograferar det hela. Men det blir en annan dag. Nu ska jag dricka kaffe och skriva en bok om koltrastar innan jag beger mig till universitetet. Vilket ger mig lite ångest. Skolångest. Typiskt kosmiska härskare att ha det...

Kommentarer
Postat av: Therese Häggmark

det är intressant det där med att en valross bor i ett hus! :O

2011-09-01 @ 15:46:20
URL: http://envackerflickasord.blogspot.com
Postat av: Anders

Men så är jag också en högst ovanlig valross härskare

2011-09-01 @ 20:35:45
URL: http://envalross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0