Anders sover

Jag har precis gått och lagt mig.* Ögonen är trötta och svider lite. Jag har tackat nej till en massa saker idag. Det är alltid lika värdelöst att säga nej. Att säga ja och sedan dissa i efterhand är så mycket bättre**. Men man kan inte orka med allt här i livet.
Dagens hard fact: En alkoholpåverkad Anders är i princip samma sak som en trött Anders. En trött Anders säger gärna saker som
"Nej, det där är ingen hare. Det är en liten, liten ren"
Adjö då
* i vår moderna värld betyder "gå och lägga sig", krypa ned under täcket med laptopen vilandes på lillmagen.
** Är det bara jag på denna jord som inte sett detta program. Ni är alla sämst. Jävla 50plussare (ps, skojade bara. Älskar er)

/Jag älskar er inte alls, jag älskar majonäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0