Anders och Barbro i Budapest

Välkomna till baka, nu är vi hemma från Budapest, jag och min bästaste bäste vän, Barbro. Det var en något suspekt resa. Och möjligen blåste det lite väl snålt för att den skulle kunna anses helt perfekt. Å, andra sidan, var det inte så pjåkigt och Budapest är en fin stad.

Här bodde vi - jag, Barbro och vår tyske vän, hemma hos Judit Racz, medlem på couch surfar sidan och därmed en fantastisk människa.

och så här såg det ut när man tittade ut genom hennes fönster

Barbro trodde att Budapest hade ett tropiskt klimat så hon tog inte med sig annat än bikinin den dumskallen, hon tvingade mig att bära henne under jackan större delen av resan.

På väggarna fanns fett arga män :(

Barbro ville posa med varenda jävla staty och försökte jag protestera började hon gråta.

Men fick hon som hon ville var hon sjukt nöjd.

Tillsammas gladdes vårt lilla sällskap åt att skyltarna var så lätt tydda

Väldigt fin stad i alla fall




Kommentarer
Postat av: therese

Åh vad vackert! :3 Barbro verkar fett redo för beachen 2011!

2011-03-07 @ 19:24:40
URL: http://envackerflickasord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0