Ni är fortfarande avskum, därför får ni en inspirationsbild

Kommer ni förresten ihåg när jag kallade er för avskum för att jag hade så ont i munnen? Nå, det har jag fortfarande. Det känns lite som om jag har ett öppet brännsår i kinden. Jag har inte kunnat äta ordentligt på två dagar och det mesta tyder på att jag kommer att ha gått ned 40 kilo innan den här veckan är slut.
Det är alltså 7kt* synd om mig. Men eftersom jag är en så varmhjärtad och storsint människa så ska jag trots min ständiga smärta bjuda er på en inspirationsbild. Någonting ni kan titta på de dagar ni famlar i mörker.

Ser ni hur den bara utstrålar: Se på mig jag har hittat ljuset!?


*Det liiite häftigare sättet att skriva sjukt på.

 


Kommentarer
Postat av: Simon

valrossen fick mig att hitta ljuset oxxå! =))) så inzpirerande.

2011-03-16 @ 02:52:36
URL: http://moreandmoreamour.blogspot.com/
Postat av: Anders

aaaj nååååw :)

2011-03-16 @ 17:39:03
URL: http://envalross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0