Vårvinter promis

Idag var jag äntligen ledig, för första gången någonsin och solen sken som om den vore lyckligast på jorden. Jag kände mig tvungen att tvinga Barbro ur solariumet så att vi kunde gå ner och spatsera på vårisen.

Som såg ut så här


Ta nu på dig ordentligt, vännen, sade jag till henne men hon vägrade riskera att möta några snygga killar i en tjock vinterjacka så hon  drog på en sommarklänning.


Med oss hade vi maffiabossen Furst Mysjkin



Barbro frös naturligtvis som en idiot så det fick bli en kort promenad. Och efter den vilade vi up oss med solning på bron, en kopp kaffe och tuffa solglasögon.


Kommentarer
Postat av: la mamma



Älsklingar :)

2011-03-14 @ 20:37:27
Postat av: Amelie

Jag är helt mållös. Ni är för underbara ;P

2011-03-14 @ 23:52:57
Postat av: Nea

Tänk vilken kraft ha Barbro har sånt léende trots att hon fryser som en didot. Haha! ;P

2011-03-15 @ 21:54:18
URL: http://emessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0