Vargavinter

Det är snöstorm ute. Det är alltså verkligen snöstorm ute. Det är bara att glömma att försöka ta sig någonstans med bil*, på sina ställen är det en meter snö i drivorna. Själv är jag ju också typ en meter hög och kommer kanske inte att överleva den promenad som jag om någon timme tänkte företa mig. Undra om jag ska fixa håret innan jag går ut. Bara för att få uppleva någonting fullständigt effektlöst menar jag. Ska tänka på det lite. Återkommer.


*Något som kvinnan som just knackade på dörren och ville låna en spade eftersom hon kört fast ack så bittert just fått erfara. Något som vi igår fick erfara inte en utan två gånger. Något som vi på juldagen OCKSÅ fick erfara. Erfara. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0