Chokladfudge

Första gången jag vaknade i morse var det för att en rysk maffiaboss satt i korridoren utanför min dörr och skrek. Jag ignorerade honom i några minuter, men när han inte slutade blev jag orolig och gick upp. Falskt alarm han hade bara en lång och givande disskusion med sig själv och snart gick han med på att vara tyst och komma in till mig och sova  på min mage istället.

En timme senare ringde min far och väckte oss. Lillebror behövde skor skjusade till Bergeforsen. De vita gympaskorna. Gick ned i hallen och insåg att om det är något som den här familjen har mycket av så är det, vita gympaskor. Mums.

Först efter att ha fraktat alla vita gympaskor till Bergeforsen och nästan alla tillbaka kunde jag börja jobba. Och det gör inte ens någonting för mamma tog aldrig med sig sin chokladfudge till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0