Jag har inte ms

De ringde från sjukhuset och sa att jag inte hade MS. Vilket känns skönt. Inte för att jag någonsin trott eller ens funderat i närheten av de banorna någonsin, jag förstod inte ens vad han pratade om först. Men det slog mig snabbt min sovande arm. Jag har visst inget fel på nackkotorna heller. Armen är som den är sa läkaren. Blir den värre så ring, blir den inte bättre så ring.

Ja, det var väl längesen jag sa någonting om min lilla cp-arm*. Den är nog bara i trotsåldern. Den sticker lite då och då men den är snällare nu så jag klagar inte. Och en hjärnröntgen fick jag göra på köpet, lite som att vara med i House liksom.


*inofficiellt och politisk okorrekt namn på vanligt förekommande åkomma.

Kommentarer
Postat av: therese

Nu får du allt förklara vad MS är :3

Nä men vilken tur att du inte hade något "fel " då :3 Hoppas det går över

2011-02-23 @ 16:41:22
URL: http://envackerflickasord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0