Det här håller inte Sverige!

Jag vet inte hur det gick till men jag såg på melodifestivalen i lördags* och det var smärtsamt. Jag menar; killen i solstolen? Kan man bli mer intetsägande, tja kanske Jenny Silver tog det priset. Och låten med den engelska konfekten jag menar VA!? Swingfly hade ju en låt i alla fall, det var ju mer än någon av hans konkurrenter. Och Danny måste ju ha kastat alla de där pengarna i sjön för hans nummer var ju bara ren och skär smärta.


Nej ni. Blir till att undvika TV-apparater kommande lördagar.

* Till mitt försvar ska jag säga att jag efteråt klev rakt in i en pskyos och skrattade en halvtimme åt en gris som jag målat i min hand.

Kommentarer
Postat av: Therese Häggmark

Anders, vad skriver du! Oh my god var lätt bäst med Le kid, och swingfly sög lika mycket som din täppta näsa! Sen var Danny mycket bättre än Jenny silver :3 Punkt slut!

2011-02-07 @ 10:02:44
URL: http://envackerflickasord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0