Vem är jag egentligen?

Jag vill att ni, kära bloggläsare, ska få en personligare relation till mig och faktiskt förstå vem jag är och framför allt varför jag är. Därför har jag satt ihop detta lilla test och börjat direkt på fråga två.

2.     Hur svarar du i telefon? Ja det här var Anders Aukland, norsk skidkung och landshjälte. Vem är du?

4.     Var köper du dina matvaror ifrån? Jag har ett självförsörjande hushåll tillsammans med min bror.

5.      Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Jag skulle hellre hoppa på bilden!

6.      Vilken var den senaste filmen du såg? ”En baklängesdag av William Shakespear”

7.      Har någon någonsin kallat dig lat? Det kan jag inte föreställa mig.

8.      Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Opium

9.     Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Dr Bombay (calecalecutta EOOOO EOOO ) .

10.   Vilken är världens bästa artist just nu? Björn Skifs

11.    Vad åt du till middag senast? Svanragu med hårdrockssås

12.    Använder du huvtröjor? Använder du huvtröjor!?

13.   Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? ICA – Söråker? Nja, det är väl en 20 kvadratmeter, kanske

14.   Hur många syskon har du? Tvåtusen femhundra sjutton (vi har olika föräldrar)

15.    Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, jag kan handskas med kvinfolk jag.

16.    När flög du senast? Jag kan inte flyga, jag liksom flaxar och flaxar men faller likt förbannat bara nedåt :(

17.   Kan du tala några andra språk?  Hästviskning, ja jag kan viska till hästar.

18.   Tror du på liv på andra planeter? Det finns ju liv i Ljustorp så varför inte på Mars.

19.    Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Bambis pappa för att han inte tog del i Bambis uppfostran när Bambi var liten! :(

20.   Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud är norrman

21.    Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Batman

22.    Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Åsa


Kommentarer
Postat av: la mamma



That's my boy! ;D

2010-11-16 @ 08:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0