Svängde inte vägen där, menar du?

Hej blogg.

Idag var det femton grader varmt i mitt kök när jag gick upp. Jag eldade och eldade och en liten stund var det nästan 17 grader här (16.8). Det är vinter i mitt toppmoderna hus. (det bor en spindelfamilj i duschen).

Igår var Martin och jag med i en skräckfilm när vi gav oss på att köra ut till Lörudden (kan ha hetat så i alla fall) mitt i snöstormen. Klockan tolv for vi tillbaka och det var full snöstorm men vi såg i alla fall tre decimeter framför oss. Jag blev dock inte så lite förvånad när Martin plötsligt försökte köra rakt ut i skogen.
"Vad gör du!?"
"Jag bromsade lite bara"
Tja, vägen var rätt så hal, och vi körde nog inte så mycket mer än 40 förrän vi nådde E14. Som grädde på moset blev vi förföljda av en yxmördare också. Sicken körning.

Idag ska jag jobba igen. Och på måndag och tisdag också. Tänk jag som har velat ha ett jobb så länge, nu längtar jag oerhört mycket till pensionärslivet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0