Man kan inte hata Mysjkin

Det är försent för mig nu. Hela huset sover redan, lillaste brodern - som är så söt att jag bara vill pussa honom varje gång jag ser honom, det är Egmond, 15 vi talar om, min lilla plutt - den lite äldre lillebrodern Aarond,17 som är lite cool sådär så att man bara vill pussa honom varje gång man ser honom, min lille skidåkare sover sedan länge. hihi. hi. Mor och far sover också de, säkert trygga och harmoniska. Så som de är. Om de inte är hungriga, eller arga.

(Erkännande: jag har en liten fobi om att min mamma alltid är arg, vilket är konstigt då min mamma aldrig är arg. Hon vet liksom inte hur man gör, fast en gång när jag var 6 så talade hon upprört om för mig att "mammor också har känslor" vilken supermegalögn liksom. Hursomhelst frågar jag min mamma minst en gång om dagen om hon är arg på mig. Ni kommer att tro att det här är ett skämt men det är inte ens det) 

Nåja, alla sover till och med min ryska maffiaboss, trots att han ska föreställa ett nattdjur. Vilken felaktighet han är min lilla gullegubbsimubbsi älsklings kärlekskatt och så vidare i all oändlighet. Jag vet, jag är inte okej.

En liten anekdot: 

När jag vill bråka med min pojkvän Günther*, vilket jag rätt ofta vill eftersom tja, livet bli mer spännande då och OKEJ DÅ för att jag har ett rätt så oväxlande temperament... så brukar jag i alla fall berätta hur mycket jag hatar allt och alla, honom, Tyskland, vintern, sommarn, regn, solsken, Sverige, kyla, ICA you name it. Då har han lärt sig att han ska fråga om jag hatar Mysjkin också? Min lille gosegubbsiman, kärlekskatten älskade lilla maffiaboss. Hata? Nej, man kan inte hata Mysjkin.


*Günther liksom HAHHAH



 

/Kommer snart smyga runt i huset som en annan psykopat och viska "myyyyschisen älskade liten, var ääääär du? komsi kssss ksss ksss, älskling?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0