Telefoni

Min telefon ser lite ut som om den blivit överkörd av en traktor*, displayen har ett minst sagt intressant utseende... Det är kul att läsa sms, eller spara viktiga anteckningar i den, det är också extra kul att få sms från jobbet "kan du josvart desvart till 1svart? :) Hursomhelst har den varit så sedan första veckan i augusti då jag tappade den på en tysk skogsväg** och det här vet alla i min närhet om. Döm då om min förvåning då mor häver ur sig detta till mig:

"Usch, jag gillar inte min sprillans nya  supercoola telefon, den känns inte bra. Hmm, äsch jag kan ju köpa en ny och ge den här till Egmond, eller hur?" Tittar på mig och vill ha medhåll, jag börjar med att le vänligt;

"Ja det kan du ju göra.  Om du nu känner att du måste ge den till någon" och tappar sedan besinningen "ELLLER SÅ GER DU DEN TILL MIG!"


typ.

/jaja, jag borde ha köpt en telefon för längesen, nej det är inte dyrt. Jag vet, jag vet, jag vet.


*vilket den också har.

** Visste ni att de asfalterar skogsvägarna i Tyskland? De gillar liksom inte det här med ren och fin natur. Har man nåt fint så ska man asfaltera det- rösta på oss i nästa val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0